عکس من
نام:
مکان: mashhad, Iran

۳۱ شهریور ۱۳۸۷

خداوند همه جا هست فقط نگاه کنيم کافيه


گمان میکنم کتاب های هری پاتر رو خوندین، بنظر من ( که بسیار به داستانهای فانتزی علاقه دارم ) هری پاتر، زیباترین کتابهایی بود که تا بحال خوندم.
همیشه در این اندیشه هستم که، خانم رولینگ، یک خانم با هوش و خوش فکره، چون آفرینش اندیشه اش بی همتا بوده، این بی همتا یی رو می شه در آخرین کتاب این داستانها، بیشتر و در بالا ترین درجه اش دید.
انتقاد هایی به این داستانها شده، که درونش از دین و خداوند خبری نیست
وقتی کتاب پنجم رو مي خوندم، به این قسمت برخوردم، و پی نوشت برگرداننده کتاب رو به پارسی




ببخشین ؟؟؟!!!!!
حتما باید نام خداوند بیاد تا ببینیمش؟
درون یکی یکی واژه ها، قدرت آفریدگار، در اندیشه یک انسان دیده نمی شه؟

""" اگه دقت کنین خانم رولینگ بارها خداوند رو با همه بزرگیش در این داستانها ثابت کرده """

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی

web page visitor counters
4-Star Hotel