عکس من
نام:
مکان: mashhad, Iran

۲۵ خرداد ۱۳۸۹

ماهی های قرمز هفت سین رو بنداز توی حوض دلت

نادیا برام پیام فرستاد:
انسانهای بزرگ دو دل دارند دلی که درد می کشد و پنهان است و دلی که می خندد و آشکار است
جبران خلیل جبران

دو روز فکر کردم، وقتی دیدمش گفتم: من هر چی فکر کردم دیدم فقط یه دونه دارم،پس خدارو سپاس کوچيکم، نادیا خندید.
گفتم: ما یه حوض داریم که یه درخت چنار کنارشه، گاهی وقتا یه دونه برگ از اون بالا می افته توی حوض، وقتی می افته یه موج ایجاد می کنه، اگه برگ رو از روی آب برنداری خیس می شه میره ته حوض، می شه لجن.
این دو حالت داره یا لجنه، یا ماهی ها توش تخم می کنن.
راستشو بخوای، ما فقط یه حوض داریم، برگهاشو بر میداریم، دوباره آب تميز ميشه
می تونی
برگ رو برداری، اما اگه نشد، می تونی توی ته نشین دلت، زندگی ایجاد کنی

می تونی
ماهی های قرمز هفت سین رو بندازی توی حوض دلت

چند دقیقه بعد یه دونه برگ افتاد وسط حوض دلم
چشمام پر اشک شده بود، به نادیا گفتم: گاهی وقتا مجبوری موج این برگهارو تحمل کنی.


دوستان برای موسی دعا کنیم تا زود تر خوب بشه

1 نظر:

Anonymous سالار گفت...

سلام مهشيد جان

مدت زياديه كه از وبلاگت فراموش كردي
يادت باشه كه تو به اين وبلاگ و خوانندگانش تعهد داري
و فراموش نكن كه حتي اگر يك نفر از نوشته هاي تو جون بگيره، كار خيلي بزرگي در حقش انجام دادي
پس به خاطر همون يك نفرها فراموش نكن كه تو مهشيد هستي و بزرگ......

پيروز باشي

۱۲:۵۶ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی

web page visitor counters
4-Star Hotel